czwartek, 6 czerwca 2019

Spotkaliśmy się w Międzyborowie :)


W miniony wtorek zostałam zaproszona na spotkanie autorskie z czytelnikami w Międzyborowie, gdzie spotkałam się z niesamowitym przyjęciem.  Międzyborów to malowniczo położona miejscowość w województwie mazowieckim. Jest to jedno z takich miejsc, które od razu wzbudza zachwyt.

Przyjemnie było opowiadać o mojej pracy i pasji wśród tak zasłuchanego audytorium. I chociaż nowohuckie opowieści wciąż zajmują najwięcej czasu, to nie sposób było pominąć milczeniem ostatnie premiery, a także plany na przyszłość.

Ależ oni mnie na tych spotkaniach autorskich rozpieszczają! Organizatorka spotkania, Pani Alicja to wspaniała osoba z sercem na dłoni. Panie z Koła Gospodyń Wiejskich upiekły pyszne ciasta, które przyjechały ze mną do domu. Czytelniczki zajmujące się dekupażem obdarowały mnie piękną tacą z motywem róż i kompletem filiżanek. Od lokalnego artysty rzeźbiarza otrzymałam sowę, która już wisi w pracowni literackiej. Prócz tego kwiaty i łakocie. Ach! Żyć nie umierać.

Poniżej fotorelacja ze spotkania.
Zdjęcia prywatne:













Fotografie dzięki uprzejmości biblioteki:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz