piątek, 21 czerwca 2019

Spotkaliśmy się w Brzesku

Ostatnie spotkanie autorskie w bieżącym półroczu przeszło do historii. Tym razem gościłam w Brzesku, a sceneria była dość nietypowa, gdyż towarzyszył nam mini wernisaż portretów wykonanych przez mojego zaprzyjaźnionego fotografa - Bogusława Hajduka.
Inauguracja wieczoru odbyła się prezentacją prac Bogusława. Kilka słów na ten temat wygłosił inny lokalny artysta - malarz Janusz Marian Mytkowicz, którego prace zdobią aktualnie aulę w Regionalnym Centrum Kulturalno-Bibliotecznym w Brzesku.

 Źródło poniższych zdjęć: Krzysztof Flesz
Krzysztof Flesz - profil


Autor i pomysłodawca wernisażu: Bogusław Hajduk

 Z Bogusławem Hajdukiem oraz bibliotekarką p. Kariną Legutek



 Janusz Marian Mytkowski z Bogusławem Hajdukiem

Po krótkiej przerwie przybliżyłam czytelnikom z Brzeska moje życie oraz twórczość, skupiając się w dużej mierze na nowohuckich cyklach "Spacer aleją Róż" i "Nowe czasy" oraz mojej ostatniej publikacji zatytułowanej "Dom lalek". Po oficjalnej części spotkania rozlosowałam pomiędzy czytelnikami cztery egzemplarze powieści, które tradycyjnie zostały ufundowane przez Wydawnictwo Replika.

Serdecznie dziękuję pani dyrektor za zaproszenie do biblioteki oraz bardzo przyjemne spotkanie!

Poniżej fotorelacja ze strony: Urząd Miejski w Brzesku












Fotorelacja dzięki uprzejmości Bogusława Hajduka:
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz