czwartek, 5 sierpnia 2021

Do usłyszenia!

 Wczoraj wspomniałam o tym, że niebawem będzie można posłuchać wywiadu, jaki przeprowadziła ze mną Agata Petela dla RADIO PLUS KRAKÓW. Możecie go posłuchać dzisiaj tuż po godzinie 19:00, audycja dostępna jest również online, ważne jest, by po uruchomieniu radiostacji wybrać odpowiednie miasto nadawania, czyli Kraków. Dla słuchaczy Wydawnictwo Skarpa Warszawska ufundowało nagrody książkowe: cykl "Jedno życie wystarczy" oraz powieść "Niepołomice. Zniewoleni". Podpisałam kilka egzemplarzy, więc szanse wygrania są naprawdę duże :)

Mówiłam Wam już o tym, że uwielbiam rozmowy z Agatą Petelą? Ależ ta dziewczyna ma wielką pasję do literatury!



1 komentarz:

  1. Witam serdecznie moją jedną z ulubionych pisareczek. Nie miałam okazji posłuchać i wygrać, może innym razem się uda. Będę się teraz tutaj udzielała jak zamyka pani grupę,może i lepiej?!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń