środa, 29 maja 2019

Z wizytą na Warszawskich Targach Książki

Warszawskie Targi Książki przeszły do historii. Pozostały po nich przyjemne wspomnienia oraz fotografie. Uwielbiam te chwile, które mogę spędzać wśród moich czytelników. Dodają mi skrzydeł do dalszej pracy i nadają jej głębszy sens.

Po wielu dniach intensywnych opadów, które towarzyszyły mi w Krakowie oraz w województwie podkarpackim przyjemnie było stanąć w blasku słonecznych promieni.


Serdecznie dziękuję właścicielom Wydawnictwa Replika - p. Kasi i Aleksandrowi Szablińskim, a także wszystkim pracownikom wydawnictwa za zaproszenie na Warszawskie Targi Książki / Warsaw Book Fair, piękną promocję oraz nadzwyczaj miłą atmosferę podczas moich spotkań z czytelnikami.
Muszę przyznać, że bardzo przyjemnie zaskoczył mnie wystrój stoiska. Już od czwartku czytelnicy dosłownie zasypywali mnie zdjęciami ślicznego domku dla lalek :) Oczywiście sceneria nie była przypadkowa, gdyż właśnie w stolicy miałam przyjemność przedpremierowo podpisywać książki dla czytelników.

 


Serdecznie dziękuję wszystkim osobom, które dotarły do mnie podczas Warszawskich Targów Książki. To były wspaniałe i bardzo energetyzujące spotkania. Ważne jest dla mnie każde słowo, które mogłam z Wami zamienić. Dziękuję za Waszą pamięć, obecność i upominki.

Poniżej fotorelacja z targów - fotografie pochodzą z moich prywatnych zbiorów.  Zdjęcia innych osób zostały dodatkowo opisane. Nie posiadam fotografii z wszystkimi czytelnikami, którzy mnie odwiedzili - nie sposób byłoby zrobić aż tyle zdjęć :)

  
Na początek podpisywanie na kolanie :) Jeszcze przed wyznaczonym dla mnie czasem podeszły do mnie czytelniczki z prośbą o dedykację. No jak mogłabym im odmówić?







( Foto p. Iwony)


Czas zająć wygodny fotel :)







































Zdjęcia autorek, Wydawnictwa Replika oraz czytelniczków:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz