czwartek, 23 maja 2019

Spotkaliśmy się w Gostyninie :)

Na spotkanie autorskie do Gostynina przyjechały również czytelniczki  z gminy Bodzanów. Moim zdaniem to świetna inicjatywa, gdy zaprzyjaźnione biblioteki publiczne dochodzą do porozumienia i urządzają spotkania nie tylko dla okolicznych mieszkańców.

W Gostyninie spotkałam się z bardzo serdecznym i ciepłym przyjęciem. Po części oficjalnej, podczas której zachęcałam czytelników do sięgania po powieści mojego autorstwa przyszedł czas na pytania od publiczności. Czytelnicy mieli do mnie sporo pytań, co bardzo mnie ucieszyło. Uwielbiam takie wieczory!


Fotorelacja ze spotkania z czytelnikami w Gostyninie

Poniższe zdjęcia pochodzą z moich prywatnych zbiorów











Fotografie ze strony biblioteki:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz