poniedziałek, 5 grudnia 2022

Trochę statystyki :)

 Każdego roku o tej porze autorzy dostają sprawozdanie o wypożyczeniach bibliotecznych. Co tu dużo mówić: jestem wzruszona danymi statystycznymi, które otrzymałam. W 2021 roku najchętniej wypożyczanymi powieściami był cykl "Grzechy młodości", a tuż za nimi uplasowała się saga "Spacer Aleją Róż"

❤ ❤ ❤
Kochani Czytelnicy!!! Dziękuję Wam z całego serca za to, że zadajecie sobie trud, by pójść do bibliotek po książki i dzięki temu czytacie moje powieści legalnie.

Kochani Bibliotekarze! Wirtualnie przytulam Was ze wszystkich sił i serdecznie dziękuję za to, że polecacie moje powieści czytelnikom oraz że zapraszacie mnie na spotkania do bibliotek!

Serdecznie dziękuję również Wydawnictwo Replika za wspaniałą współpracę i wydanie moich sag w pięknej szacie graficznej



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz