piątek, 24 stycznia 2020

Autopromocja :)

Już niedługo czekają mnie kolejne spotkania z czytelnikami.

A na razie mała autopromocja :)

Jeżeli chcielibyście zobaczyć mnie w swojej bibliotece, posłuchać opowieści o mojej pracy, porozmawiać ze mną na żywo - nawet w cztery oczy, to serdecznie zapraszam do kontaktu :)

Spotkania autorskie, audycje radiowe i targi książki to mój żywioł, ponieważ jestem niepoprawną gadułą. Bardzo się cieszę, gdy podczas spotkań w bibliotekach czytelnicy swobodnie ze mną rozmawiają, dzieląc się swoimi odczuciami i przemyśleniami. Każde spotkanie staje się dzięki temu niepowtarzalne.

Uprzejmie proszę biblioteki oraz instytucje zainteresowane organizacją spotkań autorskich o kontakt: edytaswietek@wp.pl.

Mam jeszcze trochę wolnych terminów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz