piątek, 8 marca 2019

Urzekający Poznań

W miniony weekend - na zaproszenie Wydawnictwa Replika - miałam przyjemność gościć w Poznaniu. Głównym celem wyjazdu było spotkanie z czytelnikami podczas Poznańskich Targów Książki, ale znalazł się czas również na zwiedzanie Starego Rynku i okolic, oraz wieczorne przyjemności w gronie autorek publikujących w Replice i pracowników wydawnictwa.

Spotkaniom z czytelnikami jak zwykle towarzyszyły spore emocje - dla mnie jako autorki są one źródłem energii i zapadają na długo w moją pamięć. Dziękuję wszystkim osobom, które pojawiły się na stoisku wydawnictwa, by zamienić ze mną choć parę słów. Uszczęśliwiliście mnie swoją obecnością oraz miłymi niespodziankami. Dziękuję także Wydawnictwu Replika za zaproszenie.

Choć w województwie wielkopolskim bywałam wielokrotnie - zarówno na spotkaniach autorskich jak i prywatnie, to pierwszy raz miałam okazję gościć w samym Poznaniu. Muszę przyznać, że mnie - Krakowiankę z krwi, kości i aktu urodzenia - zachwyciło to miasto. Stary Rynek jest piękny. Żałuję tylko, że nie miałam okazji zobaczyć słynnych koziołków. Moje serce skradło nie tylko miasto, ale również tutejszy przysmak, czyli rogale marcińskie. Wróciłam do domu z pudełkiem lokalnych wypieków.

Poniżej kilka zdjęć z prywatnego archiwum




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz