wtorek, 5 marca 2019

Spotkaliśmy się w Zarębach Kościelnych

W ubiegłym tygodniu miałam przyjemność gościć w Bibliotece Publicznej Gminy Zaręby Kościelne. Na spotkanie przyszło sporo osób w różnym wieku - bardzo miło było zobaczyć na widowni zarówno młodsze jak i nieco starsze pokolenia czytelników. W sympatycznym gronie odbyliśmy literacką wędrówkę nowohuckimi zaułkami. Opowiadałam o kulisach powstania sag "Spacer aleją Róż" i "Nowe czasy" oraz pozostałych moich powieściach wydanych nakładem Wydawnictwa Replika. Bardzo miłym akcentem było losowanie niespodzianek książkowych ufundowanych dla czytelników przez mojego wydawcę.

Coraz mocniej przedłużają się te moje spotkania z czytelnikami, i coraz trudniej przychodzą rozstania :) Zwłaszcza, gdy po części nieoficjalnej panie związane z biblioteką goszczą mnie swoimi wypiekami.

Poniżej krótka fotorelacja.
Zdjęcia z prywatnego archiwum.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz