piątek, 8 marca 2019

Spotkaliśmy się w Łaziskach Górnych

W bieżącym roku mam przyjemność odbywania wielu spotkań z czytelnikami. W miniony poniedziałek zagościłam na Śląsku, w miejscowości Łaziska Górne. Do pięknie usytuowanej biblioteki przybyło wiele pań, z którym bardzo przyjemnie spędziłam czas na opowieściach o mojej twórczości. Jak zwykle przy takich okazjach opowiadałam czytelniczkom o tych szczegółach z mojej pracy twórczej oraz życia osobistego, o których nie można znaleźć wzmianek w żadnych wywiadach. Podczas wieczoru autorskiego poświęciłam sporo czasu na kulisy powstania dwóch sag: "Spacer aleją Róż" oraz "Nowe czesy". Bardzo mnie cieszy, że te cykle powieściowe cieszą się tak dużym zainteresowaniem ze strony czytelników.

Szczególnie wzruszające były dla mnie słowa czytelniczek, które niedawno  przeczytały powieść "Bańki mydlane" - wydaną jeszcze w 2015 roku. Panie, z którymi rozmawiałam uznały jednogłośnie, że jest to poruszająca lektura i mimo trudnego tematu napawa optymizmem. Bardzo się cieszę, że Wydawnictwo Replika podjęło decyzję o publikacji II wydania.

Serdecznie dziękuję za zaproszenie i zorganizowanie miłego wieczoru :)

Poniżej krótka fotorelacja - zdjęcia pochodzą z mojego prywatnego archiwum







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz