piątek, 8 marca 2019

Spotkaliśmy się w Pińczowie

Wczoraj gościłam w Bibliotece Publicznej w Pińczowie. Spotkanie odbywało się w przeddzień Międzynarodowego Dnia Kobiet i należało do okolicznościowego cyklu imprez. Mam szczere uznanie dla pani dyrektor pińczowskiej biblioteki - przed oficjalną częścią wieczoru z ogromną pasją opowiadała mi o organizowanych w Pińczowie imprezach kulturalnych. Zanim dołączyłam do moich czytelników udzieliłam wywiadu dla regionalnej telewizji internetowej. Efekty możecie obejrzeć tutaj:


Pan Jerzy Skuza, który nagrywał powyższy materiał, przygotował również krótką relację z samego spotkania:



Serdecznie dziękuję za zaproszenie oraz niezwykle miłe przyjęcie :)

A poniżej fotorelacja - zdjęcia dzięki uprzejmości pań bibliotekarek:
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz