środa, 13 lutego 2019

Nowe życie powieści "Bańki mydlane"

Jakiś czas temu wspominałam o podpisaniu z Wydawnictwem Replika umowy na publikację II wydania powieści "Bańki mydlane". Jestem niezwykle szczęśliwa, że ten tekst ponownie trafi w ręce czytelników. Powieść zyska nową szatę graficzną, natomiast tekst pozostaje bez zmian.

Na stronie wydawnictwa już pojawiła się zapowiedź publikacji w terminie 9 kwietnia 2019 r.

A tak prezentuje się nowa okładka:


"Bańki mydlane" to powieść przeznaczona dla czytelników w każdym wieku, choć wiem, że po pierwsze wydanie bardzo chętnie sięgała młodzież. Blisko dwa lata temu otrzymałam od nauczycielki będącej jednocześnie bibliotekarką w IV LO w Łukowie, woj. lubelskie maila, którego fragment pozwolę sobie zacytować:

Książka "Bańki mydlane" cieszy się wśród młodzieży dużą popularnością, o czym świadczy jej wygrana w tegorocznej edycji akcji czytelniczej "Bitwa o książkę".
Osobiście jestem pod wrażeniem tej pozycji i w ogóle Pani twórczości, wyróżniającej sie na rynku księgarskim.
"Bańki mydlane" poleciłam niedawno jako lekturę biblioterapeutyczną podczas kursu biblioterapeutycznego na UP w Krakowie.

Żywię głęboką nadzieję na to, że również teraz historia Michaliny poruszy serce młodszych i starszych czytelników :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz