poniedziałek, 21 maja 2018

Spotkaliśmy się w stolicy :)

Warszawskie Targi Książki dobiegły końca.
Cieszę się, że znowu mogłam spotkać osobiście wielu moich wspaniałych czytelników. Takie chwile dodają mi skrzydeł, ponieważ wiem, że moja praca spotyka się z uznaniem. Wielką radością dla mnie była kolejka, która ustawiła się na spotkanie zanim przyszłam na stoisko Wydawnictwa Replika. I choć byłam trochę przed czasem, bezzwłocznie wzięłam w dłoń długopis, aby podpisywać, podpisywać, podpisywać...





Jakoś tak się składa, że różne sprawy nie pozwalają mi na przedłużenie pobytu w stolicy do niedzieli - w tym roku była to uroczystość rodzinna, w której miałam wziąć  udział nazajutrz. Nie było więc zbyt wielu okazji do spotkań z koleżankami "po piórze" i ominęły mnie wszystkie wieczorne after party. Cieszę się jednak z tych kilku przelotnych spotkań z lubianymi przeze mnie autorkami. Może w przyszłym roku uda mi się spędzić w Warszawie trochę więcej czasu.

Z Beatą Majewską, autorką m. in. powieści "Baśnik" oraz "Moja twoja wina", które miałam przyjemność przeczytać przedpremierowo.



Z Sylwią Trojanowską oraz Kasią Bulicz - Kasprzak - cenionymi przeze mnie autorkami.


Z Moniką Sawicką, na którą przypadkiem wpadłam tuż przed spotkaniem z czytelnikami:




Serdecznie dziękuję Wydawnictwu Replika za zaproszenie na targi oraz sympatyczną atmosferę na stoisku. Dziękuję także czytelnikom, którzy tak licznie dopisali - uwielbiam to uczucie, gdy dłoń zaczyna mnie boleć od ilości napisanych dedykacji :) Dziękuję Wam, kochani, za obecność i każde ciepłe słowo oraz upominki, którymi mnie obsypaliście.



Wzruszające są te wszystkie upominki.


Do zobaczenia na kolejnych targach!

Poniżej krótka fotorelacja. Większość zdjęć pobrałam z Facebooka, niestety nie dysponuję wieloma własnymi. Kolejność zdjęć absolutnie przypadkowa - są to losowo wybrane fotografie spośród wielu, które pojawiły się w sieci.





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz