niedziela, 27 maja 2018

Spotkaliśmy się w Krakowie

W miniony czwartek miałam przyjemność gościć na spotkaniu autorskim w krakowskiej placówce księgarni Bonito. Serdecznie dziękuję za zaproszenie, perfekcyjne przygotowanie wieczoru oraz miłą atmosferę. Nawiasem mówiąc, wpiłam tam pyszne cappuccino z cynamonem. Ciekawe, skąd ta miła dziewczyna, która mi ją zaserwowała, wiedziała, że to moja ulubiona kawa?

Do księgarni przyszło sporo osób, również mieszkańców Nowej Huty, co sprawiło mi ogromną przyjemność, gdyż skupiliśmy się przede wszystkim na zaprezentowaniu sagi "Spacer aleją Róż" ze znacznym naciskiem na piąty, ostatni tom serii zatytułowany "Powiew ciepłego wiatru". 

Bardzo się cieszę, że uczestnicy spotkania wzięli żywy udział w rozmowie, która rozwinęła się po części oficjalnej. Przyznam, że ta część wieczoru była najbardziej emocjonująca, ponieważ głos zabrała kobieta, która mieszka w Nowej Hucie od kilkudziesięciu lat, i jak stwierdziła, w mojej sadze opisałam niemalże jej życie, młodość i wspomnienia. Dzięki wspólnemu literackiemu spacerowi zanurzyła się z powrotem w minione lata. To było dla mnie wyjątkowo wzruszające przeżycie. Jestem niezwykle szczęśliwa za każdym razem, gdy rozmawiam z kimś takim i słyszę o wiarygodności mojej twórczości. Dodatkową kroplą miodu na serce była wiadomość, że zarówno córka jak i wnuczka tej kobiety zaczytały się w moich powieściach i na całej trójce wywarły one duże wrażenie.

Serdecznie dziękuję czytelnikom za liczne przybycie oraz niespodzianki, które otrzymałam. Znowu poczułam się rozpieszczona, aczkolwiek nie ukrywam, że książka o modzie sprawiła mi wielką przyjemność. Ależ to jest źródło inspiracji!




Dla użytkowników Facebooka, którzy chcieliby się ze mną spotkać na żywo, lecz nie mają takiej możliwości, podaję link do retransmisji spotkanie na stronie: BONITO

Poniżej fotorelacja ze spotkania.
Wszystkie zdjęcia otrzymałam dzięki uprzejmości Bogusława Hajduka - mojego ulubionego fotografa :)

 
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz