środa, 31 sierpnia 2016

Chwila odpoczynku :)

Ostateczna wersja "Miodu na serce" popłynęła łączami internetowymi do Wydawnictwa. Za kilka dni rozpocznie się drukowanie powieści. Wprawdzie mam już rozpoczęty nowy projekt, ale myślę, że mogę więc pozwolić sobie na chwilę relaksu. A jeżeli odpoczynek, to oczywiście z książką Wydawnictwa Replika.


Tym razem czas umila mi kryminał autorstwa Charlaine Harris p. t. "Zabita na śmierć. Aurora Teagarden".


Powieść należy do cyklu, którego główną bohaterką jest tytułowa Aurora. Akcja rozgrywa się na południu Stanów Zjednoczonych. Motywem przewodnim jest zabójstwo szwagierki, która uwikłana była w niezbyt dyskretny romans. W miarę postępu śledztwa  przybywa osób, które miały motyw do popełnienia zbrodni. Jeszcze nie skończyłam lektury, ale nie ukrywam, że dałam się wciągnąć. Jestem niesamowicie ciekawa, kto i dlaczego zamordował Poppy.




Już teraz mogę śmiało stwierdzić, że w wolnej chwili z przyjemnością sięgnę po pozostałe tytuły z tej serii. Jeśli zajrzycie na stronę Wydawnictwa, to zobaczycie, że trochę się tego nazbierało. Ach! jak mnie kuszą te okładki :)



Niedawno otrzymałam z Wydawnictwa zawieszkę na klamkę, więc teraz idę powiesić ją w odpowiednim miejscu, a następnie przenoszę się do słonecznej Atlanty, aby śledzić przebieg dochodzenia.

Prosimy nie przeszkadzać!
Właśnie czytamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz