środa, 10 marca 2021

Upragniony dzień premier :)

 Moje dwie dzisiejsze premiery - obydwie dla mnie bardzo ważne, jestem z nich jednakowo dumna <3

Powieść "Jedno życie wystarczy. Nie czas na miłość" opowiada o losach dziewczynki, która marzy o piękniejszym życiu. Ważnym z mojego punktu widzenia problemem społecznym, jaki poruszam na kartach tej powieści jest wykluczenie, ostracyzm i trudna sytuacja dzieci w niektórych domach. Pragnę tym tekstem uwrażliwić moich wspaniałych czytelników na to, że rodzina nie zawsze jest bezpiecznym portem.

W antologii "1920. Nadzieja nie umiera nigdy" przeczytacie opowiadanie mojego autorstwa. "Nieustraszona" to oparta na faktach historia sanitariuszki, Teresy Grodzińskiej - pierwszej w historii Polski kobiety, która została odznaczona Virtuti Militari.

Serdecznie zachęcam was do zapoznania się z tymi pozycjami :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz