środa, 4 marca 2020

Zamieszanie z Instagramem

Kilka dni temu spotkała mnie znacząca przykrość, gdyż moje konto na Instagramie zniknęło w tajemniczy sposób. Osoby, które je obserwowały dobrze wiedzą, że w żaden sposób nie naruszałam zasad. Udostępniałam tam wyłącznie posty dotyczące mojej twórczości. Jest to więc mocno krzywdzące wydarzenie.

Konta na Instagramie nie da się usunąć ot tak. Aby to zrobić, trzeba przejść kilkuetapową procedurę (sprawdzałam to na innym koncie), która trwa około dwóch tygodni. Nie ma więc mowy o przypadkowych kliknięciach.

Bardzo mi szkoda efektów kilkuletniej pracy, lecz nie należę do osób, które poddają się w łatwy sposób. Postanowiłam uruchomić nowy profil, do polubienia którego serdecznie zapraszam :) Zapewne miną całe wieki, nim zdołam zgromadzić utraconą liczbę followersów, ale żal byłoby definitywnie rezygnować z tej formy kontaktu z czytelnikami - nawet, jeśli niezbyt chętnie sięgam po aparat fotograficzny :)))

Na Instagramie znajdziecie mnie teraz tutaj: https://www.instagram.com/edyta.swietek/

Będzie mi bardzo miło, jeśli dodacie tę stronę do obserwowanych.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz