środa, 28 stycznia 2015

Recenzja przedpremierowa nr 1

Jako pierwsza o mojej powieści wypowiedziała się Magdalena Kijewska z "Przeglądu Czytelniczego" .

Link do recenzji: "Tam, gdzie rodzi się miłość"






"Romans z reguły nie jest moim ulubionym gatunkiem literackim, czasem chętnie przeczytam, lecz niewiele zostało napisanych historii miłosnych, które potrafią rzucić mnie na kolana. Tym razem jednak jest inaczej, gdyż „Tam gdzie rodzi się miłość” jest powieścią epicką. Tak, zostałam rzucona na kolana! Książka Edyty Świętek w moim odczuciu jest rewelacyjnie napisaną, niebanalną i emocjonującą opowieścią. Wprost nie mogłam oderwać się od tej historii, pochłonęłam ją w całości, odczuwając bezwstydną przyjemność z zaglądania w życie bohaterów. Edyta Świętek jest w doskonałej formie. Stworzyła świeżą, intrygującą i nieszablonową historię miłosną, nie popadając przy tym w banał. To nie jest „tylko” romans, to powieść o ludzkich charakterach. Niesamowicie silnych ludzkich charakterach."

Doczekać takich słów od recenzenta - bezcenne!

Magdaleno, dziękuję! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz