czwartek, 29 stycznia 2015

Książki dotarły

Ponieważ dopadło mnie rozleniwienie twórcze, będą przede wszystkim zdjęcia.

Ten tydzień obfituje w przyjemne niespodzianki. Wszystko jakoś tak szybko się dzieje :)

I oto dzisiejsza porcja atrakcji, dostarczona przez kuriera:


Już niedługo te dwa stosiki dotrą w ręce osób, które są mi szczególnie bliskie.

Od najbliższego wtorku (03-02-2015) książki będą dostępne w księgarniach stacjonarnych oraz internetowych.

Szósta wydana powieść, a radość za każdym razem równie wielka.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam moje najnowsze "dziecię". A ponieważ już za dwa tygodnie Walentynki, możecie spodziewać się, że niebawem zorganizuję jakiś konkursik, w którym będzie można wygrać powieść mojego autorstwa.


Rzut oka na treść. Ach... ten zapach nowej książki!
Uwielbiam!

A na odwrocie możecie dostrzec logo patrona medialnego niniejszej powieści - "Pisaninki".


W domu, w którym mieszka kot niemożliwe jest zrobienie czegoś bez inspekcji przeprowadzonej przez Urząd Kociej Kontroli.

Tutaj Przemysław Kot w roli bibliotekarza :)


Z punktu widzenia męża mego jedynego składam się przede wszystkim z włosów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz