poniedziałek, 30 stycznia 2023

Wycieczka w przeszłość

Mówiłam Wam już o tym, jak mi się dłuży czekanie na moment, gdy będę mogła wciąć w ręce egzemplarze autorskie mojej najnowszej powieści?

Ech... <westchnęła ciężko>

Dla mnie praca nad tym cyklem jest powrotem w ukochane miejsca z czasów dzieciństwa i lat nastoletnich, gdy w Krynicy spędzałam czas letnich wakacji. W tamtym okresie, wędrując leśnymi ścieżkami do źródeł, czy spacerując deptakiem, nawet nie śniłam o TAKIM powrocie do Krynicy Zdroju. Owszem, już jako dziewczynka marzyłam o tym, aby pisać powieści, lecz wówczas zdawało mi się to mało realną mrzonką.

"Saga Krynicka" po "Spacerze Aleją Róż" oraz "Niepołomicach" jest kolejnym miastem, do którego zapraszam Was z ogromnym sentymentem, ponieważ wiąże się w sposób bezpośredni ze ścieżkami mojego losu. Oczywiście większość postaci i wydarzeń to fikcja literacka, dla mnie jednak istotne jest to, że w taki sposób mogę przelać na karty papieru miłość do konkretnego miejsca.

Na stronie księgarni Empik wciąż można zamawiać powieść w atrakcyjnej cenie promocyjnej :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz