środa, 14 października 2020

Spotkaliśmy się w Żabiej Woli

 Kolejnym punktem na trasie moich spotkań autorskich była miejscowość Żabia Wola, gdzie w urokliwym dworku o bogatej historii znalazło się miejsce dla Gminnej Biblioteki Publicznej.

Na spotkanie ze mną przybyło między innymi zacne grono studentów lokalnego Uniwersytetu Trzeciego Wieku. Czytelnicy z Żabiej Woli wysłuchali licznych nowohuckich opowieści oraz anegdot związanych z kulisami mojej pracy twórczej. Opowiadałam o tym, skąd wziął się pomysł na napisanie sagi "Spacer Aleją Róż" i dlaczego bohaterzy sagi "Grzechy młodości" tak bardzo różnią się od postaci pojawiających się we wcześniejszej serii. Po części oficjalnej zostałam zasypana pytaniami ze strony publiczności.

Zanim opuściłam Żabia Wolę, miałam okazję odwiedzić nieformalne Muzeum Żaby, w którym zgromadzono ponad tysiąc eksponatów nawiązujących do nazwy miejscowości. Bardzo żałuję, że nie zrobiłam choćby paru pamiątkowych zdjęć z tego niezwykłego miejsca. Jeżeli dotrzecie kiedyś do Żabiej Woli, koniecznie tam zajrzyjcie!

Poniżej krótka fotorelacja :)

Zdjęcia dzięki uprzejmości GBP w Żabiej Woli:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz