czwartek, 10 września 2020

Spotkaliśmy się w Porębie Żegoty

W sobotę gościłam w Porębie Żegoty koło Alwerni. Moje spotkanie z czytelnikami pokryło się terminowo z Narodowym Czytaniem "Balladyny" Juliusza Słowackiego. Po odczytaniu fragmentów dramatu i krótkim omówieniu jego tematyki przyszedł czas dla mnie. Imprezę poprowadził Dariusz Rekosz - pisarz i animator imprez kulturalnych. Tym razem odpowiadałam na zadawane przez niego pytania, więc było dość zabawnie, ponieważ Darek jak mało kto potrafi drążyć temat. Rozmawialiśmy o moim debiucie, pierwszych krokach na rynku literackim, kulisach powstawania kolejnych powieści oraz ostatniej premierze. Po oficjalnej części zostałam zasypana pytaniami od zgromadzonych czytelników.

Cieszę się, że mimo ograniczeń związanych z epidemią goście dopisali, a atmosfera spotkania była bardzo sympatyczna. Poniżej króciutka fotorelacja. Zdjęcia pochodzą ze zbiorów Domu Kultury.




Pamiątkowy upominek:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz