wtorek, 8 września 2020

Spotkaliśmy się w Piotrkowie Trybunalskim

 Po kilkumiesięcznej przerwie związanej z ograniczeniami spowodowanymi Covid-19 miałam wielką przyjemność wyruszyć na kolejne spotkanie z czytelnikami. Jako pierwszy na mojej mapie wyjazdowej pojawił się urokliwy Piotrków Trybunalski.


Spotkanie odbyło się w nowoczesnym budynku Mediateki, gdzie w holu powitały mnie nadmuchiwane postaci z "Balladyny" Juliusza Słowackiego, ponieważ nazajutrz zaplanowane były wydarzenia związane z Narodowym Czytaniem 2020. Przyznaję, że instalacja zrobiła na mnie ogromne wrażenie - całość została wykonana z baloników. Przez chwilę zastanawiałam się, w której roli sama mogłabym się odnaleźć, gdybym miała czytać tekst dramatu. Dylemat nie został rozstrzygnięty, gdyż w reprezentacyjnej auli czekali na mnie czytelnicy.


Oczywiście spotkanie odbyło się z zachowaniem reżimu sanitarnego, czyli w maseczkach oraz dystansem pomiędzy poszczególnymi osobami.

Czytelnikom z Piotrkowa Trybunalskiego opowiadałam o kulisach mojej pracy twórczej, wybranej części dorobku literackiego oraz planach na najbliższa przyszłość - a te zapowiadają się nader bogato. Cieszę się, że po oficjalnej części spotkania czytelnicy zadawali własne pytania, taki dialog jest dla mnie bardzo ważny.

Poniżej krótka fotorelacja. Zdjęcia pochodzą ze strony Miejskiej Biblioteki Publicznej w Piotrkowie Trybunalskim.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz