środa, 24 kwietnia 2019

Dwudziesta pierwsza :)

Parę minut temu wysłałam do Wydawnictwa Replika tekst mojej dwudziestej pierwszej powieści.
Mam nadzieję, że "oczko" przyniesie mi szczęście. Chciałabym, aby "Grzechy młodości" (na razie jest to tytuł roboczy, lecz mam nadzieję, że zostanie zaakceptowany) zostały przyjęte przez czytelników równie ciepło, co "Spacer aleją Róż" oraz "Nowe czasy".

Ależ jestem szczęśliwa. Teraz mam w perspektywie cztery dni na relaks, reset i przemyślenie II tomu. W poniedziałek chcę rozpocząć pisanie kolejnej części.

Przez ostanie dni byłam tak bardzo zapracowana, że musiałam zrezygnować z wielu innych spraw, choćby z prowadzenia bloga. Nałożyła mi się redakcja a potem korekta "Domu lalek" i jednoczesne wykańczanie pierwszego tomu. Z tego wszystkiego pominęłam milczeniem niezwykle ważną sprawę, a mianowicie powrót "Baniek mydlanych" na półki w księgarniach.

O wznowieniu tej niewielkiej objętościowo powieści miałam przyjemność opowiadać słuchaczom Radia Plus, które objęło ją swoim patronatem medialnym.


Z Agatą Petelą - sympatyczną redaktorką, z którą uwielbiam rozmawiać :)



Na zachętę dla czytelników - krótkie cytaty z powieści:






1 komentarz:

  1. Aż mam ochotę poprosić o egzemplarz recenzencki kiedy książka się już ukaże

    OdpowiedzUsuń