niedziela, 23 września 2018

Spotkaliśmy się w Rawiczu

W miniony piątek miałam przyjemność gościć na spotkaniu autorskim w Rawickiej Bibliotece Publicznej. Do Rawicza zostałam zaproszona z okazji jubileuszu 70 lecia istnienia placówki, w ramach którego organizowany jest cały cykl różnorodnych imprez kulturalnych.

Spotkanie poprowadził zaprzyjaźniony autor Dariusz Rekosz, co było gwarancją dobrego humoru przez cały wieczór. Darek z typowym dla siebie dowcipem zaprezentował moją postać oraz twórczość. Szczególną uwagę poświęciliśmy cyklowi "Spacer aleją Róż" oraz niedawno wznowionym powieściom. Przy okazji opowiedziałam również o moich najnowszych planach wydawniczych.

Niesamowicie przyjemną niespodziankę sprawił mi, pojawiając się na spotkaniu Artur Gotz - krakowski aktor i wokalista specjalizujący się między innymi w repertuarze kabaretu Starszych Panów.

Serdecznie dziękuję paniom bibliotekarkom za zaproszenie oraz organizację niezwykle sympatycznego spotkania, a czytelnikom za przybycie i pozytywną energię.

Poniżej prezentuję krótką fotorelację, którą zawdzięczam p. Aurelii Maksajdowskiej. Cudne imię, nawiasem mówiąc :)




 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz