niedziela, 23 września 2018

Mała niespodzianka :)

Dla wielbicieli małych form literackich mam małą niespodziankę. Otóż w tym roku zadebiutuję jako autorka... opowiadania :) Wszystkie osoby, które dobrze znają mnie i moją twórczość, dobrze wiedzą, że nigdy wcześniej nie napisałam i nie opublikowałam żadnego opowiadania. Do tej pory było tak, że za każdym razem, gdy pojawiał się w mojej głowie pomysł na nowelę, to bardzo szybko ewoluował on do rozmiarów pełnowymiarowej powieści. Postanowiłam jednak zmierzyć się z wyzwaniem i przyjęłam propozycję Wydawnictwa Replika, by napisać krótką formę, która zostanie umieszczona w antologii "Wszystkie barwy roku". Premiera książki zapowiedziana jest na 30 października 2018 roku. prócz mnie do projektu przystąpiło dwanaście innych autorek. Więcej na ten temat możecie poczytać tutaj: KLIK

Wypatrujcie więc poniższej okładki, a w niej utworu zatytułowanego "Przytul mnie mocno". Mogę Wam uchylić rąbka tajemnicy i zdradzić, że ten tekst szczególnie przypadnie do gustu osobom, które przeczytały i polubiły powieść "Miód na serce". Tak tak! Elwira Marecka oraz jej cztery zwariowane koty powracają - tym razem wprawdzie w roli drugoplanowej, ale jakże ważnej!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz