poniedziałek, 6 czerwca 2016

Noc Bibliotek w Biskupicach

Są takie miejsca, do których bardzo lubię wracać i od minionej soboty należy do nich również Biblioteka Publiczna w Biskupicach













Cieszę się, że mimo weekendu publiczność dopisała bardzo licznie i nie zabrakło osób, które pojawiły się podczas mojej pierwszej wizyty.








Miałam ogromną przyjemność poznać panią Dorotę Gąsiorowską, autorkę poczytnych powieści dla kobiet, m. in. "Primabaleriny", którą chciałabym przeczytać w najbliższym czasie.

Oczywiście tak już jest, że jak w jednym miejscu spotkają się dwie pisarki, to zawsze dochodzi do interesujących dyskusji na tematy literackie.

Najwięcej uwagi skupiłam na mojej kochanej, wspaniałej publiczności, prezentując czytelniczkom najnowszą powieść mojego autorstwa p. t. "Noc Perseidów". A ponieważ starczyło czasu również na inne tematy, zachęciłam panie do sięgnięcia także po inne powieści mojego autorstwa, przywołując niemalże każdy tytuł choć na chwilę.






Trochę więcej czasu poświęciłam na wciąż ważny i aktualny temat pomocy dla Hospicjum im. św. Łazarza w Krakowie oraz związaną z tym moją akcję skupioną wokół tytułu "Bańki mydlane".

Muszę przyznać, że spotkania w bibliotekach są wyjątkowo przyjemną forma promocji. Wynika to stąd, że zazwyczaj na spotkania przychodzą ludzie, którzy już wcześniej mieli styczność z moimi powieściami. W takich chwilach lubię wciągać obecne osoby w rozmowy na temat nie tylko mojej twórczości, ale ogółu literatury.


Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie do Biskupic!


 Jak widać - rośnie już kolejne pokolenie czytelniczek :)
A tak serio, to ta sympatyczna młoda dama z anielską cierpliwością słuchała mojej rozmowy z czytelniczkami, a później podeszła po autograf dla swojej mamusi - również obecnej na spotkaniu.

Fotografie 1 i 2 - zbiory prywatne, fotografia 3 dzięki uprzejmości Pań Bibliotekarek. Niestety, dzień wyjątkowo nie sprzyjał robieniu zdjęć i większość wykonanych fotografii nie nadaje się do publikacji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz