poniedziałek, 6 czerwca 2016

Relacja ze spotkania autorskiego w księgarni Matras

We wrotek 31 maja 2016 r. gościłam w krakowskiej księgarni Matras.
Spotkanie miało dotyczyć promocji mojej najnowszej powieści "Noc Perseidów". Okazało się jednak, że pani prowadząca - Elżbieta Wojnarowska miała zupełnie inną koncepcję i zamiast na twórczości wolała skupić się na mnie.











Odpowiadałam przede wszystkim na pytania dotyczące godzenia pracy zawodowej i mojego wykształcenia z literaturą, była także mowa o moim życiu rodzinnym. Trochę żałuję, że nie przemyciłam pomiędzy odpowiedziami więcej wzmianek na tematy związane z powieściami.







Mimo wszystko bardzo się cieszę, że dopisali moi kochani czytelnicy.









Szczególnie ucieszyłam się, że wśród publiczności pojawiły się dwie krakowskie autorki: Joanna Sykat oraz Katarzyna Misiołek. Oczywiście nie mogłam sobie odmówić przyjemności zarekomendowania czytelnikom najnowszej powieści autorstwa Joanny Sykat p. t. "Cztery strony miłości", której niejako patronuję.


 Z Joanną Sykat oraz Katarzyną Misiołek:


Jak widać czarno-białe groszki są bardzo popularne wśród autorek :)

To było moje pierwsze spotkanie z Katarzyną - mam nadzieję jednak, że nie ostatnie.
Bardzo przyjemnie było spotkać się z dziewczynami z branży i po oficjalnej części spotkania porozmawiać o łączących nas płaszczyznach zainteresowań.


Wszystkie zdjęcia posiadam dzięki uprzejmości Czytelniczek, które wyraziły zgodę na ich publikację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz