poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Ciepło na sercu

Jakiś czas temu poproszono mnie o przekazanie książek do Biblioteki Polskiej Dublin Biblary. Ponieważ dysponowałam jeszcze wówczas trzema ostatnimi egzemplarzami "Zerwanych więzi" - z przyjemnością wysłałam cały komplet. Parę dni temu przesyłka dotarła na miejsce i jako pierwsze do katalogu zostały wciągnięte właśnie "Zerwane więzi". Zrobiło mi się bardzo ciepło na sercu, gdy na Facebooku: https://www.facebook.com/biblioteka.polskadublin zobaczyłam komentarz, który pojawił się obok okładki.



Serdecznie pozdrawiam osoby zaangażowane w sprawy Biblioteki - wiem, że są oni wolontariuszami, więc należy im się wielki szacunek za to, że dbają o to, aby Polacy na emigracji mieli dostęp do polskiej literatury.

Wszystkim Czytelniczkom i Czytelnikom, którzy sięgną po książki mojego autorstwa życzę przyjemnej lektury.



1 komentarz: