poniedziałek, 6 czerwca 2022

Będzie się działo!

 Kiedy autorka po kilku latach od publikacji czyta własną powieść to znak, że w związku z nią będzie się działo coś miłego.


Uprzedzając Wasze pytania: nie, nie wchodzi w grę pisani kontynuacji, choć wiele osób o to dopytuje. Przyznaję, że po przeczytaniu "Nowych czasów" wciąż widzę w tej historii ogromny potencjał, a w mojej głowie układają się dalsze losy Szymczaków oraz Pawłowskich.
Na razie jednak w Wydawnictwo Replika szykuje się II wydanie w prześlicznych okładkach. Zapewne za kilka dni będę mogła zaprezentować je publicznie, a uwierzcie mi, są naprawdę cudne! A ponieważ dokładam starań, by moja praca była wykonywana jak najlepiej, sprawdzam tekst pod kątem ewentualnych poprawek kosmetycznych. I wiecie co? Zdarzyło mi się kilka razy parsknąć śmiechem (Ach, ten Wawrzyniec Pawłowski z jego łakomstwem) i... uronić łzy wzruszenia. A przecież sama napisałam ten tekst :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz