czwartek, 8 lipca 2021

Moje szczęścia :)

Dużo szczęścia dzisiaj do mnie dotarło, lecz pośród wszystkich "szczęść" najważniejsze jest to uwiecznione na poniższym zdjęciu: egzemplarz autorski mojej trzydziestej powieści!!!
Piękne są, cudnie pachną i szeleszczą kartkami. A w środku znajdziecie zdjęcia miejsc, o których Wam opowiadam.
I tom sagi Niepołomice dotarł w dniu, gdy moja ulubiona K-redka (czytajcie: redaktorka) zaczyna pracę nad II tomem. A ja właśnie napisałam pierwsze akapity tomu III. I jak zwykle przy takich okazjach mam dreszcz emocji, bo zastanawiam się, czy to wszystko co mam w głowie, pośród licznych notatek oraz w literaturze źródłowej pomieści się w ostatniej części.
Musi. Nie przewiduję tomu IV
Teraz napiję się cappuccino z mojej najpiękniejszej filiżanki i napieszczę się widokiem mego najmłodszego "dziecięcia" wydanego drukiem.
Serdecznie dziękuję Wydawnictwu Skarpa Warszawska!!! 
I jeszcze przypomnienie, że powieść można wciąż zamawiać w promocyjnej cenie na stronie księgarni Empik
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz