środa, 15 czerwca 2016

Podróż na Wyspę Tajemnic

Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Replika kilka dni temu odbyłam literacką podróż w bardzo tajemnicze miejsce.

A wszystko zaczęło się od... kartki pocztowej, którą otrzymałam z Repliki.



Czyż nie wygląda tajemniczo?
Zapewniam, że tekst na odwrocie jest równie zagadkowy.

Kilka dni później otrzymałam kolejną przesyłkę, a w niej taką niespodziankę:


Opis Wydawnictwa możecie przeczytać tutaj: "Purgatorium" Eva Pohler

Przez kilka dni z zapartym tchem czytałam o wakacyjnych przygodach nastoletniej Daphne Janus, zastanawiając się razem z główną bohaterką tej historii, czy aby na pewno chodzi o wczasy. Od momentu, gdy Daphne postawiła stopę na wyspie, zaczęły ją spotykać same zadziwiające zdarzenia. Dziewczyna jest między innymi świadkiem popełniania zbrodni, widzi tajemnicze postaci - być może duchy, spotyka dawno niewidziane osoby ze swojej przeszłości.

Przypadek?
Zbieg okoliczności?
A może jakaś okrutna kara wymyślona przez jej rodziców za to, że pewnej nocy wybrała wygodne łózko i sen zamiast...
Hola, moi drodzy! O tym, za co rodzice mogli ukarać Daphne, powinniście przeczytać sami. Podobnie jak osobiście musicie się dowiedzieć, dlaczego dziewczynie o niezwykłym imieniu Limuw obcięto włosy, a następnie ogolono jej głowę do gołej skóry.

Jeśli o mnie chodzi - przepadłam bez reszty. Intrygujące zakończenie utwierdziło mnie tylko w przekonaniu, że warto było sięgnąć po niebanalną powieść dedykowaną głównie młodzieży. Myślę, że po tę pozycję śmiało może sięgnąć również dojrzały czytelnik. Emocje gwarantowane!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz