poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Warszawianka

Moje pierwsze spotkanie z Idą Żmiejewską okazało się nader udane. Nie dość, że dla tej powieści odłożyłam kilka innych książek (zwykle czytam 3 lub 4 jednocześnie), to jeszcze pozostawiła mnie w ogromnym niedosycie. No bo jak to: takie zakończenie? Bez przysłowiowej kropki nad i? Bez zakończenia bardzo ważnego wątku?
Na szczęście wczoraj rzuciła mi się w oczy zapowiedź jednej z blogerek recenzentek i już wiem, że niebawem nakładem wydawnictwa Skarpa Warszawska ukaże się kontynuacja tej wspaniałej powieści.
Wychowywałam się na książkach Prusa, Orzeszkowej, Sienkiewicza. Od lat wielbię Margaret Mitchell. Siłą rzeczy Warszawianka z pięknie opisanym światem konwenansów oraz niebanalną intrygą kryminalną musiała skraść moje serce.
Serdecznie dziękuję wydawnictwu Skarpa Warszawska za egzemplarz powieści.


A tak wygląda okładka kontynuacji:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz