czwartek, 24 października 2019

Spotkaliśmy się w Godowie

Parę dni temu gościłam w urokliwym Godowie znajdującym się tuż przy granicy z Czechami. W ramach projektu "O literaturze bez granic" odbyłam dwa spotkania z tamtejszymi czytelnikami. Najpierw w godzinach wczesnopopołudniowych  rozmawiałam z młodzieżą szkolną o tym, jak wygląda dzień z życia pisarza, w jaki sposób powstaje książka oraz dlaczego warto czytać.
Wieczorem przyszedł czas na spotkanie z dojrzałymi czytelnikami, podczas którego opowiadałam o kulisach twórczej pracy oraz moim dorobku literackim. Czas upłynął niezwykle szybko i intensywnie.

Serdecznie dziękuję Wydawnictwu Replika za ufundowanie książek do rozlosowania pomiędzy czytelników :)

W Godowskiej bibliotece moją uwagę przykuła wystawa prac związanych ze Śląskiem. To wspaniale, że w tej placówce jest miejsce nie tylko na książki, ale również na promowanie lokalnych talentów.

Czyż nie jest to urzekające?



Urocze pamiątki spotkania - jest pokusa, by wrócić do Godowa prywatnie i spędzić tam wolny czas :)





Poniżej przedstawiam fotorelację ze spotkań.
Chwile spędzone z młodzieżą:



Spotkanie z dorosłymi. Zdjęcia dzięki uprzejmości p. Franka Brzozy (fanpage: Facebook)



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz