niedziela, 31 lipca 2016

Spotkaliśmy się w Ustroniu

Wczoraj ponownie miałam przyjemność goszczenia na imprezie Lato z Książką współorganizowaną przez wydawnictwa Zysk oraz Replika. Tym razem odwiedziłam Ustroń, gdzie w piękny słoneczny dzień promowałam moje trzy tytuły: "Cappuccino z cynamonem", "Wszystkie kształty uczuć" oraz oczywiście "Noc Perseidów".

Serdecznie dziękuję Wydawnictwu Replika za zaproszenie!

Wszystkie fotografie otrzymałam dzięki uprzejmości Przemysława  Niekota :)

Prezentacja powieści przez Michała Fijałkowskiego - uwielbiam tego prowadzącego ! Mega sympatyczny człowiek (o ile pisarce wolno użyć takiego stwierdzenia), który ma nieprawdopodobny talent do prowadzenia rozmów.




Oczywiście znalazł się czas zarówno na promocję wzmiankowanych powieści, jak i na podpisywanie książek dla czytelników, którzy wspaniale dopisali.






W przerwach pomiędzy pisaniem dedykacji odbywały się ciekawe rozmowy z moimi wydawniczymi koleżankami - Hanną Greń oraz Krystyną Śmigielską.



W Ustroniu serwują wspaniałą kawę!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz