środa, 30 grudnia 2015

Koniec roku? Nie do wiary!

Rok 2015 dobiega końca. Dla mnie był to czas wspaniały pod każdym względem, szczególnie w sferze literackiej. Dziękuję Wam za to, że byliście ze mną, czekaliście na kolejne premiery powieści, czytaliście moje książki. Dziękuję także za każde życzliwe słowo - to Wy dodajecie mi skrzydeł na mojej twórczej drodze.
 
Wiele moich koleżanek "po piórze" robi teraz podsumowania swojego dorobku oraz odniesionych sukcesów. Ja daruję sobie wywody na ten temat. Myślę, że osoby, które śledzą moje dokonania, pamiętają o książkach mojego autorstwa, które ukazały się w bieżącym roku.
 
Wszystkim moim Czytelnikom życzę udanej zabawy sylwestrowej oraz pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku.
 
Niech moc będzie z Wami!!! ;)
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz