środa, 11 lutego 2015

Zawrotne tempo

Strasznie szybko pędzi teraz czas. Dzieje się wiele rzeczy na raz, a mój czas wolny kurczy się do rozmiarów łebka od szpilki. Nie szkodzi, ta intensywność ma bowiem bardzo przyjemne podłoże.

Na razie będzie bez wchodzenia w szczegóły (wszystko w swoim czasie):
  • kolejny tekst jest już po korekcie - miałam bardzo pracowity koniec ubiegłego tygodnia
  • widziałam wstępny projekt okładki do nowej książki
  • publikacja będzie o wiele szybciej, niż roiło mi się to w najśmielszych przypuszczeniach.

Dobra, wiem - mało tutaj konkretów, lecz mam nadzieję, że już niebawem będę mogła dodać coś więcej.

Ponieważ na poprzednie losowanie książek wpłynęło bardzo dużo zgłoszeń, postanowiłam, że jak tylko otrzymam upragnione egzemplarze autorskie "Baniek mydlanych" - dostawa trochę się opóźniła - siła wyższa, to zorganizuję kolejny konkurs.

Zaglądajcie więc tutaj oraz na moją stronę Facebook gdyż już niebawem znowu będzie się działo :)


 Okej, nie do końca ten klimat :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz