czwartek, 28 czerwca 2018

Miłość i zazdrość w nowej odsłonie :)

Myliłby się ten, kto powiedziałby, że wznowienia powieści są mniej ekscytujące dla autora od premier. Radość jest za każdym razem taka sama, choć przyznaję, że największą ekscytację wzbudziło we mnie podpisanie parę lat temu pierwszej umowy wydawniczej.

Kilka dni temu otrzymałam z Wydawnictwa Replika całościowy projekt okładek na wznowienie cyklu romansów o perypetiach Darii Hajdukiewicz. Nie chwaliłam się nimi wcześniej, ponieważ akurat zbiegło się to z nadchodzącą premierą II wydania "Cieni przeszłości". Teraz jednak mogę je z przyjemnością zaprezentować.

Dziękuję wydawnictwu za piękny projekt i uwzględnienie przy nim mojej propozycji :)

Moja fotografia na skrzydełkach została wykonana przez Bogusława Hajduka, fotografa, którego poznałam w czasach studenckich.

Część 1


Część 2

 


1 komentarz:

  1. Książki wyglądają całkiem zachęcająco :) Może kiedyś się skuszę :)

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/06/royal-tom-1-krolestwo-ze-szka-royal-tom.html

    OdpowiedzUsuń