wtorek, 26 września 2017

Spotkaliśmy się w Kłaju

W miniony piątek miałam przyjemność gościć na spotkaniu autorskim w Gminnej  Bibliotece Publicznej w Kłaju. Do ostatniej chwili z niepokojem spoglądałam w niebo, ponieważ przez ostatnich kilka dni pogoda zdecydowanie nas nie rozpieszczała. Na szczęście przed wyznaczonym terminem przestało padać i ku mojemu zaskoczeniu znowu zaczęło, gdy byłam w drodze powrotnej do domu. Ot, takie szczęście :)

Ku mojemu bardzo przyjemnemu zaskoczeniu wśród licznie przybyłych gości była spora gromadka młodzieży w wieku szkolnym (gimnazjalnym, licealnym). Niezmiernie się cieszę, że rośnie młode pokolenie czytelników.

Z czytelnikami z Kłaja rozmawiałam o początkach mojej działalności literackiej, o tym, jak w praktyce wygląda praca pisarza i oczywiście o napisanych przeze mnie powieściach. A ponieważ w jednej z nich - "Miodzie na serce" pojawiają się wzmianki o miejscowości Kłaj, czytelnicy okazywali żywe zainteresowanie tym tekstem. Nie obyło się także bez wzmianek o planach na przyszłość oraz bieżąco realizowanym projekcie, czyli sadze "Spacer aleją Róż". Ten temat omawialiśmy szczególnie dogłębnie i mogę z wielką przyjemnością stwierdzić, że nastolatkowie, którzy wychowują się w realiach zupełnie różnych od czasów, które opisuję w tym cyklu, słuchali moich słów z wielkim zainteresowaniem.



Na zakończenie spotkania spotkała mnie bardzo miła niespodzianka, gdyż otrzymałam upominek w postaci torby z bardzo praktycznymi i przydatnymi gadżetami promującymi gminę Kłaj oraz bibliotekę.




Serdecznie dziękuję za zaproszenie, przemiłą atmosferę, doskonałą herbatę oraz upominki.


Poniżej prezentuję fotorelację z wieczoru autorskiego. Zdjęcia udostępniam dzięki uprzejmości Pani Kamili Polak.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz