wtorek, 24 stycznia 2017

Odliczanie czas zaczać

Premiera pierwszego tomu sagi "Spacer Aleją Róż" - "Cień burzowych chmur" zbliża się szybkimi krokami.

Cieszę się, że już wkrótce w ręce czytelników trafi ta jakże ważna dla mnie powieść. Do napisania cyklu przymierzałam się ładnych parę lat. W przygotowania oraz sam proces tworzenia włożyłam mnóstwo czasu i energii. Przeczytałam niezliczone ilości artykułów i interesujących materiałów.

Urodziłam się i wychowałam w najmłodszej dzielnicy Krakowa. U wielu osób Nowa Huta budzi mało przyjemne skojarzenia - przede wszystkim są one związane z kopcącym kombinatem metalurgicznym, którym Kraków został "ukarany" przez Stalina. Jak było naprawdę i czy rzeczywiście jest to tak odstręczające miejsce? Niebawem przekonacie się sami.

Wierzę, że na kartach mej najnowszej powieści uda mi się odczarować Nowa Hutę i obalić przynajmniej po części narosłe wokół niej mity.

A co o samej fabule powiedzieli pierwsi czytelnicy?

Dzisiaj "Cień burzowych chmur" oczami mojej wydawniczej koleżanki - Hanny Greń. Spójrzcie:



Zapraszam do Nowej Huty lat pięćdziesiątych - niemalże od chwili, gdy wbito pierwszą łopatę wykopu pod fundamenty pierwszego bloku mieszkalnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz