czwartek, 18 lutego 2016

Premiera coraz bliżej

Czasami mam wrażenie, że życie autora upływa na nieustającym odliczeniem dni albo oczekiwaniu na ważne wydarzenia.

Aktualnie oczekuję na premierę "Wszystkich kształtów uczuć". Dla mnie jest to bardzo ważna powieść - na pewno inna niż wszystkie, choćby z uwagi na sposób prowadzenia narracji. Także poruszana w niej tematyka odbiega od wcześniej wydanych obyczajówek oraz romansów.

Mam nadzieję, że wkrótce sami będziecie mogli się o tym przekonać.

A w ostatniej korespondencji z wydawnictwem otrzymałam takie niespodzianki:

Baner z zapowiedzią:



oraz okładkę w pełnej wersji:



Ach! już nie mogę się doczekać na egzemplarze autorskie. To nieprawdopodobne, ale za każdym razem czuję równie wielką radość i ekscytację. Ten szelest kartek, gładkość okładki, zapach farby drukarskiej... Myślałam, że po jakimś to przechodzi, ale nic z tego! I wiecie, przyznam Wam się do czegoś: zawsze obwąchuję nowe książki. Uwielbiam ich aromat!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz