poniedziałek, 29 lutego 2016

Nadszedł upragniony dzień

Dzisiaj jest szczególny dzień: 29 lutego - taka data zdarza się raz na cztery lata. Mnie już zawsze będzie kojarzyła się z premierą książki "Wszystkie kształty uczuć" - powieści, która jest dla mnie wyjątkowo ważna.

 
Jestem niezwykle szczęśliwa.
Chciałabym przy tej okazji złożyć serdeczne podziękowania Wydawnictwu Replika za całą dotychczasową współpracę.



Osobne podziękowania należą się blogerkom, które objęły powieść swoim patronatem:  
Książki w eterzerecenzję powieści możecie przeczytać tutaj: recenzja KWE
A tutaj odpowiedzi na pytania, które zadawała mi autorka bloga: wywiad KWE

Literacki Świat Cyrysi  - recenzję powieści możecie przeczytać tutaj: recenzja LŚC



 na PIĘKNEJ - recenzję powieści możecie przeczytać tutaj: recenzja NP
  


Przegląd czytelniczy  - recenzję powieści możecie przeczytać tutaj: recenzja PC

4 komentarze:

  1. Edytko, wciąż pełna podziwu dla Ciebie, gratuluję Ci ogromnie :-) Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Dzień premiery i wszystko, co się wokół niego kręci to wspaniały czas dla pisarza :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, choć koniec wgniótł w fotel... Czy będzie ciąg dalszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie przewiduję pisania kontynuacji, chociaż wiele osób na to nalega.

      Usuń