wtorek, 27 października 2015

Targi Książki 2015



 


Targi książki to bez wątpienia bardzo ważne wydarzenie w świecie literackim. Dla mnie była to okazja do osobistego spotkania z Czytelnikami. Miałam również niewątpliwą przyjemność poznać osobiście właścicieli Wydawnictwa Replika i odbyć z nimi interesującą rozmowę.


Poniżej krótka fotorelacja z Targów.

Wszystkie fotografie zostały wykonane przez Bogusława Hajduka, któremu serdecznie dziękuję za udostępnienie zdjęć.

"Moje" półki:



Kasia - jedna z moich ulubionych blogerek :)

 


Chwila skupienia - autorka podpisuje książki:


  

Z Kasią i Danielem Englot - sympatycznym małżeństwem, pasjonatami literatury.



Spotkanie z przyjaciółką z dzieciństwa



Sympatyczna czytelniczka, która w prezencie ślubnym od swojej koleżanki otrzymała "Tam, gdzie rodzi się miłość", a w sobotę  przyjechała do mnie po "Tam, gdzie rodzi się zazdrość".


 Atmosfera była bardzo przyjemna i jak widać świetnie się bawiłyśmy:




 Z przedstawicielką Wydawnictwa Replika - Pauliną z działu promocji


Pamiątkowy upominek:

 



Rodzynka na torcie - koleżanki wydawnicze "po piórze": Monika Orłowska i Joanna Zakrzewska-Sykat
 (fotografia udostępniona przez Wydawnictwo Replika)


Moje targowe zdobycze - wszystkie z dedykacjami:


Będzie co czytać :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz