wtorek, 24 marca 2015

W oczekiwaniu na kolejną premierę

"Zanim odszedł" to powieść, na której publikację czekam z wielką nadzieją. Jest dla mnie bardzo ważna, ponieważ wychodzę w niej poza dotychczas przetarty szlak. Wierzę, że uda mi się pozytywnie zaskoczyć moich drogich Czytelników.

Już niebawem zaproszę Was w świat poetki - Karoliny "Caro" Rozwadowskiej-Firlej, autorki Karoliny "Karoli" Grzegorczyk, fotoreporterki Sylwii "Rudej" Kasprzyk, artysty fotografika Maksymiliana "Maxa" Steca, autorki/dziennikarki Aldony Samuślik, prostej wiejskiej dziewczyny - Czesi oraz innych postaci. Wprawdzie bohaterowie mojej najnowszej powieści są związani ze środowiskami okołoliterackimi, lecz nim ktoś wpadnie na pomysł, aby stwierdzić, że jestem jedną z bohaterek - od razu stawiam dementi: ta powieść to fikcja absolutna.

Poprowadzę Was krętymi ścieżkami, które w tajemniczy sposób splotły ze sobą życie na pozór  obcych osób. Znajdziecie tutaj całą paletę uczuć: miłość - nie tylko w wymiarze damsko-męskim, lecz również macierzyńską, zazdrość graniczącą z nienawiścią, przyjaźń, która jest wspaniałym spoiwem w relacjach międzyludzkich, ale również tęsknotę, rozpacz, empatię i brak zrozumienia.
Nie zdradzę Wam zarysu fabuły. Powiem tylko, że pojawia się w niej sporo zagadek.

Wyglądajcie zatem, moi mili, kolejnych wieści. Mam nadzieję, że już niebawem Wydawnictwo Replika ustali datę oficjalnej premiery. Oczywiście przy tej okazji nie zabraknie konkursu, w którym będzie można wygrać tę powieść.

Tymczasem można przeczytać krótki fragment tekstu na stronie mojego Wydawcy: http://www.replika.eu/index.php?k=ksi&id=562&fr=1#fragment

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz