środa, 3 grudnia 2014

Patron medialny potrzebny od zaraz :)

Nigdy wcześniej tego nie robiłam, ale sprawa jest wyjątkowa, gdyż chodzi o "Bańki mydlane" i pomoc dla TPCh Hospicjum im. św. Łazarza, szczegóły akcji: Pomoc dla Hospicjum . Poszukuję patrona medialnego lub honorowego dla powieści, ale nie w blogosferze, ponieważ ten już mam. W ostatnich dniach napisałam e-maile do kilku instytucji oraz lokalnych mediów i teraz czekam cierpliwie na reakcję.

Pierwsza jaskółka w tym temacie pojawiła się już wczoraj, lecz na razie ani słóweczka nie pisnę, aby nie zapeszyć :)

Gdyby jednak znalazł się wśród Was ktoś, kto ma możliwość pomocy, to zapraszam do współpracy.

Trzymajcie kciuki dobrzy ludziska za powodzenie mojej akcji. W tym roku do Świętego Mikołaja mam ogromną prośbę:

Spraw, aby dar mojego serca, dzięki ludziom dobrej woli dotarł do jak największej liczby Czytelników - dzięki temu pomoc dla chorych będzie większa.


źródło obrazka:http://www.tapeciarnia.pl/186898_dlon_serce_chmury.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz