poniedziałek, 14 lipca 2014

Dotarły!!!

Oczywiście chodzi o książki - dotarła do mnie przesyłka z egzemplarzami autorskimi. Nawiasem mówiąc, zanim moje ślubne szczęście złapało za aparat fotograficzny, część przydziału poszła w świat.
Coraz większa jest lista osób, które chciałabym obdarować, a możliwości, niestety ograniczone :) Postarałam się, aby było kilka totalnych niespodzianek i zaskoczeń. Tym razem zależało mi na tym, aby książkę otrzymały te osoby, które pojawiały się w najbardziej zaskakujących momentach mojej literackiej drogi, podtrzymując opadające mi skrzydła.

To dla Was, Kochani!






Cudowne uczucie! Zapewniam Was!
Ten zapach, gładkość okładki, szelest kartek... Przeżywam to kolejny raz, a za każdym razem mam w oczach łzy wzruszenia i szczęścia :)



















Serdecznie dziękuję całej ekipie Wydawnictwa Replika za chwile szczęścia, które właśnie mogę przeżywać







a także patronowi medialnemu: Przegląd Czytelniczy i wspaniałej autorce Ałbenie Grabowskiej za recenzje okładkowe:



















W cieniu Przemysława Kota kryją się... Cienie przeszłości



















Oczywiście Urząd Kociej Kontroli czuwa nad przebiegiem wypisywania dedykacji :)

2 komentarze:

  1. gratuluję :)))
    szkoda, że swojego egzemplarza się jeszcze nie doczekałam, ale cóż, bywa...

    OdpowiedzUsuń