sobota, 19 lipca 2014

O spotkaniu w Sosnowcu

W czwartek 17 lipca 2014 r gościłam w Sosnowcu. Zostałam tam zaproszona przez Kino Helios, w ramach imprezy Kino Kobiet, na spotkanie promujące moją najnowszą powieść. W tym miejscu jeszcze raz chciałabym złożyć serdeczne podziękowania dla dyrekcji kina za otrzymane zaproszenie.

Spotkanie zostało zorganizowanie dzięki aktywnemu zaangażowaniu Magdaleny Kijewskiej z Przeglądu Czytelniczego
( http://przeglad-czytelniczy.blogspot.com/2014/06/patronat-medialny-edyta-swietek-cienie.html ), która, jak już wspominałam, objęła patronat medialny nad "Cieniami przeszłości".

Jestem bardzo przyjemnie zaskoczona zarówno poziomem spotkania, które odbyło się w bardzo przyjemnej atmosferze, jak i liczbą pań, zainteresowanych moją powieścią.

Szczególnie cieszy mnie, że miałam okazję, aby osobiście poznać Magdę - to szalenie sympatyczna dziewczyna, która naprawdę wkłada wielką pasję w swoją działalność. Mam nadzieję na dalszą, równie miłą współpracę.

Pierwsza część spotkania przewidziana była na nawiązanie bezpośredniego kontaktu z Czytelniczkami - to był czas na rozmowy o powieści oraz mojej pasji, a także na podpisywanie książek. Napisałam mnóstwo dedykacji :)

Punktem kulminacyjnym była oficjalna prezentacja "Cieni przeszłości" połączona z krótkim pokazem multimedialnym przygotowanym przez wydawnictwo Replika. Dla mnie był to pierwszy występ przed aż tak licznie zgromadzoną publicznością. Na szczęście nie dałam się zjeść tremie :)

A poniżej krótka fotorelacja:

Z Magdaleną Kijewską (Madzia z prawej strony):



Rozmowy z Paniami, które odwiedziły nas podczas promocji:





Wypisałam mnóstwo dedykacji :)



Prezentacja przed szerszym gronem publiczności:























"Cienie przeszłości" - na wielkim ekranie :)
(czyżby pomyślna wróżba?)




Wszystkie fotografie zostały wykonane dłonią mego męża. Więcej zdjęć można zobaczyć tutaj: https://www.facebook.com/edyta.swietek/media_set?set=a.671598542917125.1073741835.100002009566037&type=1

2 komentarze:

  1. Pani Edyto czy to ogólny błąd czy tylko mi się nie wyświetlają zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdaje się, że to jakaś usterka serwisu, gdyż ja też nie widzę zdjęć, a wiem, że są.

    OdpowiedzUsuń