piątek, 30 maja 2014

Radość oczekiwania :)

Chociaż nie znam jeszcze daty premiery, jestem niesamowicie szczęśliwa. Czekam na "Cienie przeszłości" bardzo cierpliwie, lecz czuję coraz większą ekscytację. Dla mnie jest to bardzo ważna powieść - jak ważna wiedzą tylko najbliższe mi osoby.

Marzenia się spełniają - zawsze będę to powtarzać każdemu. Trzeba tylko wytrwale zmierzać w kierunku ich realizacji. Trzeba wytrwałości, samozaparcia, determinacji i pracy. Wiary w siebie i optymizmu.

Wiele mam jeszcze marzeń literackich - tyle, ile pomysłów powstaje w mojej głowie, lecz jeszcze jedno jest wyjątkowo ważne. Słowo daję, że gdy się spełni - kupię drogiego szampana i będę świętować z tymi, których kocham najbardziej. Tym marzeniem jest publikacja "Zerwanych więzi" . Pragnę, aby moje "pierwsze dziecko" wypłynęło w końcu na szerokie wody.
A poniżej banerek, który przygotowało dla mnie Wydawnictwo Replika. Nie wiem jak Wam  - mnie bardzo się podoba :)


2 komentarze:

  1. Gratuluję wydania książki :) Mam takie samo marzenie, ciekawe, czy kiedyś się spełni :)
    http://art-forever-in-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i życzę powodzenia. Marzenia się spełniają - trzeba tylko wytrwale dążyć do wyznaczonego celu :)

      Usuń