poniedziałek, 19 maja 2014

Prace nad wydaniem książki trwają

To był bardzo pracowity weekend. W piątek po południu otrzymałam z redakcji Wydawnictwa tekst po pierwszej korekcie. Musiałam go uważnie przejrzeć i odnieść się do naniesionych zmian. Ponoć nie było ich wiele, ale jak zobaczyłam plik, to stwierdziłam, że chyba nie chciałabym widzieć tekstu, w którym jest dużo poprawek :) Swoją drogą składam wyrazy uznania dla pani, która pracowała nad tekstem - ładnie to wszystko przygotowała.

A dzisiaj kolejny krok do przodu. Wydawnictwo Replika wciągnęło mnie na listę swoich autorów :) http://www.replika.eu/index.php?k=aut&l=%A6&id=164

Naprawdę, szybko to wszystko idzie:
  • Błyskawiczny odzew na propozycję
  • Ekspresowe zawarcie umowy
  • Tempo prac zespołu redakcyjnego
Wciąż jesteśmy w kontakcie, ciągle coś się dzieje.
Jestem niesamowicie szczęśliwa - teraz każdy dzień przynosi jakieś miłe wydarzenia lub nowiny :)

Co mnie czeka jutro?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz