niedziela, 23 marca 2014

Gościnność Jadowniczan

Wczoraj po południu miałam przyjemność gościć w Domu Ludowym w Jadownikach koło Brzeska. Zostałam tam zaproszona na spotkanie z Czytelnikami.


Foto ze zbiorów prywatnych Kasi Drobot


foto: Bogusław Hajduk

Organizatorzy spotkania:
Jerzy Gawiak
Biblioteka Publiczna w Jadownikach
Koło Gospodyń TRADYCJA

Patronat nad spotkaniem objął Burmistrz Miasta i Gminy Brzesko
p. Grzegorz Wawryka.


Wśród zaproszonych gości znajdowali się między innymi działacze gminy Brzesko oraz Panie reprezentujące biblioteki w Biadolinach oraz Brzesku.

Poniższe fotografie dzięki uprzejmości: Bogusław Hajduk  https://www.facebook.com/boguslaw.hajduk?fref=ts , http://strzelecbht17.flog.pl/









































Wielką niespodziankę sprawiła mi Kasia - prawdziwa pasjonatka literatury, która również dotarła na spotkanie. Kasia prowadzi stronę: https://www.facebook.com/KsiazkowoLC , na której zamieszcza recenzje przeczytanych książek.




Foto: ze zbiorów prywatnych Kasi :)


 Spotkanie odbyło się w bardzo sympatycznej atmosferze. Opowiadałam zgromadzonym gościom o mojej życiowej pasji: o tym, skąd czerpię inspiracje do pisania oraz jakie emocje temu towarzyszą. Zaprezentowałam moje powieści, odczytując krótkie fragmenty. Moja prezentacja spotkała się z ciepłym przyjęciem, a na zakończenie, podczas odczytywania fragmentów z "Zakręconego życia Madzi Kociołek" (wyd. Szara Godzina: http://www.szaragodzina.pl/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=84&cntnt01returnid=18 ) pojawiły się nawet łzy rozbawienia.

Relację ze spotkania oraz wywiad można przeczytać również tutaj: http://www.informatorbrzeski.pl/kultura/jadowniki-popoludnie-z-ksiazka-spotkanie-autorskie-edyty-swietek-zdjecia/
 




Na zakończenie części autorskiej miałam przyjemność podpisać książki dla Czytelniczek.







Po części oficjalnej wszyscy uczestnicy spotkania zostali poczęstowani wspaniałymi wypiekami Koła Gospodyń TRADYCJA (palce lizać!!!) oraz lampką wina. Można było także podziwiać oraz nabyć przepiękne wielkanocne rękodzieło.



Miałam przyjemność zwiedzenia nowo wyremontowanego budynku Domu Ludowego, w którym mieści się także Biblioteka Publiczna. Pan Jerzy z entuzjazmem opowiadał mi o działaniach kulturalnych podejmowanych w Jadownikach. Z wielkim uznaniem mogę napisać, że jest to miejscowość, w której dzieje się wiele ciekawych rzeczy i mieszkają ludzie obdarzeni prawdziwą pasją.

Jeszcze raz z całego serca dziękuję za zaproszenie oraz zorganizowanie wspaniałego spotkania i bardzo ciepłe przyjęcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz